COVID-19
COVID-19 – ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ ГОСТИ
Уважаеми гости,
Живота и здравето на нашите гости и служители са приоритет за нас. Ние от мениджмънта на Green Palacе следим информацията за вируса и спазваме актуалните препоръки за безопасност на Световната Здравна Организация и местните власти. В тази връзка сме предприели необходимите стриктни мерки с цел ограничаване на пандемията и осигуряване на спокоен и безопасен престой на нашите гости.
ЧАСТ ОТ НОВИТЕ ПPABИЛA ЗА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ:
- Предпазни маски, ръкавици и дезинфектанти са подсигурени на служителите на хотела.
- Провеждаме честа дезинфекция с продукти Hagleitner нa всички често докосвани повърхности в стаите и общите части на хотела – ключове за лампи, брави, дистанционни, телефонни слушалки, плотове и др.
- Химикалки, листове и печатни материали са премахнати от стаите и се подсигуряват при заявка.
- Завишена честота на дезинфекция на всички общи части и публични пространства — рецепция, лоби, тоалетни и т н.
- Леснодостъпни дезинфектанти за ръце, поставени на видно място в общите части, зоните за служители и на входовете на хотела.
- Стаите се разпределят с оглед минимизиране на броя гости на етаж.
- Настаняваме гостите в хотелелски стаи, които са били минимум 24 часа незаети от предишни гости.
- Съветваме гостите си да извършват плащания с безконтактни дебитни или кредитни карти или по банков път, за да се избегне използването на банкноти и монети.
- Планови ревизии на инсталациите и устройствата за пречистване и хигиенизиране, за да се гарантира повишено качество на въздуха.
- Обучение на персонала ни как да реагират в случай на здравословни оплаквания.
- Хотелът работи със специализирана фирма за пране, където е организирана стриктна система за контрол и дезинфекция на прането. Всички тькани минават през високотемпературно гладене и се използва препарати за дезинфекция.
ПРАКТИКИ ЗА ФИЗИЧЕСКО ДИСТАНЦИРАНЕ И НАМАЛЯВАНЕ НА ДИРЕКТНИТЕ КОНТАКТИ:
- На видни места в лоби и общи части са поставени табели, напомнящи на гостите да спазват физическа дистанция от миниум 2 метра.
- Ре-аранжирали сме лобитата в хотела, за да подсигурим достатъчно място за дистанциране.
- Персоналът ни оперира с минимална физическа интеракция.
БЕЗОПАСНОСТ И ХИГИЕНА НА ХРАНИ И НАПИТКИ:
- Гостите могат да поръчат рум сервиз, който е специално опакован и сервиран до вратата без контакт.
- Прилагане на засилени правила и контрол за безопасност и хигиена на храните.
- Обучения на служителите ни за повишена хигиена и чистота.
ГАРАНЦИЯ ЗА СПОКОЙСТВИЕ И РЕЗЕРВАЦИИ:
- На всички гости предлагаме безплатна промяна на престоя.
- За резервации, направени чрез онлайн туристически агенции или други трети страни, моля, свържете се с организатора или съответната платформа за резервации за информация относно техните правила и политики.